Wielu z Was chciałoby spotkać swojego idola/idolkę. Jednak nie każdy ma takie możliwości. Co wtedy robimy? Najczęściej nic. ALE PRZECIEŻ MARZENIA TRZEBA SPEŁNIAĆ :) Jeśli nie stać Was na bilet na koncert lub gdziekolwiek, poszukajcie sobie w internecie jakiś konkursów w których można wygrać takie bilety :) Taka mała rada :)
Teraz o moich idolkach :)
Moją idolką jest oczywiście Rihanna :) Hahahahah :)
Jeśli ktoś mnie spyta kto to Rihanna to chyba zabije :D Nie no jeśli NAPRAWDĘ nie wiecie kto to RiRi to sobie poczytajcie na internecie :)
Moim marzeniem jest spotkać je obie. Może kiedyś sie spełni ;) Co chciałam przekazać tym postem? ŻE MARZENIA TRZEBA SPEŁNIAĆ :) Nie zależnie czy są malutkie czy większe :) Zobaczycie że zawsze jest jakieś światełko w tunelu :)
Jak wiecie każdy ma swojego idola. Próbujemy się do niego upodobnić, zachowywać się jak on i tp. Moją idolką jest Rihanna :) Czemu? Oj.. mogłabym pisać godzinami i tak byście nie zrozumieli hahah :)
Teraz jest tak że osoby np. BELIEBERS (czy jakoś tak) są jedną wielką rodziną. Osoby z różnych Fandomów noszą wstążki różnych kolorów, każdy kolor oznacza do jakiej należysz rodziny. A wygląda to tak: Justin Bieber - Beliebers - fioletowa
Little Mix - Mixer - różowa
Room94 - Roomies - brązowa
Selena Gomez - Selenators- niebieskia
Demi Lovato - Lovatics- zielona
Taylor Swift - Swiftie- biała
Rihanna - Rihannanavy - ciemna zielona
The Vampiry Driaries - TVDfamily - Czarna
Ed - Sheeranator - pomarańczowa
Cher Loyd - Brats - Szara
Miley Cyrus - Smilers - kremowa
Big Time Rush - Rushers - granatowa
Nicki Minaj - Barbz - Ciemny róż
Ariana Grande - Arianators- turkusowa
Prisoners - żółta
Skoczykoholik - neonowa zieleń
Janoskianators - złota
Angels - srebrna
Mahonies - łososiowa
Animals - miętowa
Lanatic - ciemny brązowy
Larry Shippers - plecionka z niebieskiej i zielonej (wiem ze Larry
Shipers to nie fandom ale nie wszystkie Larry Shippers są Directioners
dlatego mają swoją własną wstążkę)
TwitterFamily - ciemny niebieski
Mnie strasznie denerwują osoby myślące tak: ,, O teraz wszyscy kochają Justina to ja też zacznę będę fajna.'' I to sie właśnie nazywa brak własnego zdania, inaczej głupota. Mówie o Justinie bo większość z Was jest nim zauroczona :) Ale dotyczy się to wszystkich :)
Jak wiecie w Polsce jest coraz więcej nastolatków (czasami dorosłych) którzy nie umieją poradzić sobie ze swoimi problemami. Co wtedy robią? Samookaleczają się (tzw. cięcie). Najczęściej jest to robione żyletkami, lub innymi ostrymi przedmiotami. Dlaczego to robią? Na to pytanie nie ma odpowiedzi. Jest milion powodów dla których ludzie robią sobie krzywdę.
Wszystko wygląda okropnie. Jednak nasz kraj nie pozostaje bezsilny :) Jest bardzo dużo akcji które za zadanie mają pomóc takim ludziom. Np: Wczorajsza akcja która polegała na:
Lub akcja która trwa już od wielu miesięcy.
Wystarczy że narysujesz sobie długopisem motylka lub 2 fale, a pomagasz osobą które tej pomocy potrzebują ;)
Nie ważne czy twój motylek będzie wyglądał tak jak na zdjęciu wyżej czy może jednak tak:
Ważne że wiesz o co chodzi i pomagasz ludziom :)
Jednak są osoby które dodają np. na tumbrl zdjęcia okaleczonych rąk chociaż nigdy nie mieli żyletki w ręce. I TERAZ NIE ZROZUMIEĆ MNIE ŹLE :) Nie chodzi mi o to żeby te osoby sprawiały sobie krzywdę tylko żeby nie kłamały. Zwykły szpan. To wręcz żałosne. Tylko jak temu zapobiec? Wytłumaczyć tej osobie o co tak naprawdę chodzi. To nie jest nic fajnego.
Zauważyliście może że w internecie jest coraz więcej kłótni? Szczególnie na portalu ask.fm. Każdy prosi o lajki, pytania i chcę zrobić na siłe z siebie tzw. FEJMA. Osoby które proszą dzień i noc o lajki, jak to się nie założyli, i jak to lajki są ważne. NO BO OCZYWIŚCIE LAJKI ŻYCIEM. Jakie pytania przeważają na tym portalu? Zobaczcie sam.
Jest 17651752 osób którzy na takie pytania reagują okropnie. Jednak ja się nie dziwie bo mnie również to strasznie denerwuję. Okey teraz o FEJMACH. Fejm to osoba, która jest rozpoznawalna wśród dużej grupy ludzi, popularna, raczej lubiana, często przez wielu podziwiana. Natomiast fejk to pozer, ktoś, co coś udaje.(dodaje nie swoje zdjecia itd..) .Zapewne wiecie że najwięcej na asku lajków ma oczywiście Łukasz. Moja opinia na jego temat jest negatywna i zapewne jak bym tu ją napisała byłoby 327575327 hejtów na mnie. Jednak Łukasz to nie jedyny fejm na asku. Ja osobiścię kocham Poziom i Julię (bardziej znana jako Henzai)
Julia na 1 zdjęciu, Ola na 2 :) Mogłabym pisać strasznie dużo na ich temat, może kiedyś o tym napisze notke. Dla mnie są po prostu idealne *.*
Jednak na asku jest coraz więcej kłótni. Są to sprawy zupełnie bezsensowne, no ale ja się nie będę wtrącac.
Na tym portalu jest jeszcze więcej fejmów, których nie wymienie bo troche by mi to zajeło hahhaha :)
Ważne jest żeby nie mylić Fejmów i fejków. To 2 różne rzeczy które wyjaśniłam wyżej :)
To tyle na dzisiaj :)
Łapcie mojego aska :) : http://ask.fm/Darkaaxp
Nie umiem zaczynać hahhaa :) To może najpierw coś o mnie :) Jestem Daria (Dala) i pochodzę z Kielc :) Mam 12 lat :)
Po co założyłam bloga? Strasznie lubie pisać o tym co lubie robić i o moich zainteresowaniach :) Stwiedziłam że mogę to robić coraz częściej :)
Czym się interesuje? :) Interesuję się fotografią przede wszystkim :) To takie moje małe zainteresowanie z którym wiąże moją przyszłość. Kocham wszelkiego rodzaju muzyki, wszystkigo co wpadnie mi w ucho :)
Co jeszcze? :)
Jestem Rihanna Navy (czyli armia Rihanny, prościej jej fani/fanki:)) Jest moją idolką już od dłuższego czasu :) Mieszkam sobie w mieszkanku z rodzicami, jestem jedynaczka :)
Co będzie na blogu?
Wszystko co zainteresuje mnie i również Was :) Będę starała się żeby notki były jak najciekawsze żeby miło Wam się czytało :)
To na razie tyle :) Nie długo następna notka :)